.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زرتشت در مازندران !
یکی از گروه های تبلیغی زرتشتی با انتشار و توزیع سالنامه ای اقدام به تبلیغ گسترده مبانی و اصول اعتقادی این آئین در مناطق شمالی کشور کرده است.

یکی از گروه های تبلیغی زرتشتی با انتشار و توزیع سالنامه ای اقدام به تبلیغ گسترده مبانی و اصول اعتقادی این آئین در مناطق شمالی کشور کرده است.
در ادامه فعاليت مبلغين آئین زرتشت در سطح کشور، اخيراً تعدادي از مبلغين آئین مزبور با نام گروه «هورمزد» اقدام به طراحي و توزيع سالنامه اي که جلد آن منقوش به عکس زرتشت است کرده اند.

بنا بر اخبار رسیده در صفحات داخلي این سالنامه جملاتي در خصوص مبانی فکری آئین زرتشت، معرفی حکمای این آئین با محوریت « پندار نيک، گفتار نيک و کردار نيک » درج شده است.

در این سالنامه که در حال حاضر به صورت گسترده در محمودآباد و فریدون کنار در حال توزیع و انتشار است به سالروز میلاد زرتشت، اعیاد، مناسبت ها تصاویر الهه ها و اسطوره های این آئین و فلسفه وجودی آنها پرداخته شده است.

بر اساس این گزارش در انتهای این سالنامه نیز با فونت درشت نوشته شده است: "پروردگاراُ تو را سپاس ميگوييم كه به ما روان و خرد پاك دادي تا با انديشه و گفتار و كردار نيك شادماني و اسايش و مهرورزي را در جهان بگسترانيم.

گفتنی است، پیش از این نیز یکی از مدارس علوم دینی شهر های جنوبی کشور با انتشار تقویم وهابی به تحریف عقاید و مناسبت های شیعیان پرداخته بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.